De testresultaten

Alles wat met le grande finale te maken heeft!
Plaats reactie
MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

De testresultaten

Bericht door MijdrechtseMol » 09-07-2013 22:31

EINDELIJK ALLES TERUGGEVONDEN!

WIDM Online: De testresultaten


Maar bij een ontknoping kunnen we natuurlijk niet de testresultaten achterwege laten. Wie kroop door het oog van de naald en wie stemde op wie?

In aflevering 1 was er natuurlijk geen test, omdat Miek had opgegeven.

Afl 2:
Al snel kwamen wat testen binnen. De eerste was van Zwanee. Ze zette haar test grotendeels op superkimmi maar spreidde ook over bijvoorbeeld Pac en BlondyElmo. Pac spreidde ook in de test, vooral over Zwanee en kimmi. Starlight’s intuïtie zei ook superkimmi. Ze dacht echter dat ze een hint naar Tsubasa had gevonden in het openingsverhaal en spreidde dus.
BlondyElmo was de eerste die kimmi niet verdacht. Hij spreidde over Toupeira en Tsubasa, maar had Pac als hoofdverdachte. Hij had de test niet erg goed gemaakt en we vreesden voor zijn leven. Ook MV’s test baart zorgen: hij verdenkt weliswaar kimmi, maar heeft 5 (!) verdachten. Ondertussen leverde Toupeira een goede test in. Hij zette vooral in op kimmi maar verdacht ook BlondyElmo en Googlefreak.
Tsubasa daarentegen leverde de slechtste test in en was gedoemd af te vallen. Hij zette haast vol op MV en zette Superkimmi op zijn “niet de mol”-lijstje.

Maar toch kreeg Googlefreak rood! Hoe?
Simpel. Googlefreak had op de dag van de deadline nog geen test ingeleverd. Rond de deadline ontving ik een pm van hem; hij stopte! Hij zou zich meer met school bezig houden. We hebben zijn opgave verwerkt tot een executie, omdat een 2e opgave een domper voor de groep zou kunnen zijn. Bovendien stond er toch al een executie gepland. Googlefreak heeft daarna nog verteld op wie hij zijn test ingezet zou hebben.

Toen was het alweer aflevering 3. Opnieuw was Zwanee’s test het eerste binnen. Ze verdacht nog steeds superkimmi, maar MV kwam nu ook om de hoek kijken. Ook de test van Starlight kwam al snel binnen. Het gevoel dat Tsubasa de mol was liet haar niet meer los, maar toch verdacht ze ook nog kimmi omdat ze niet veel geld verdiende. Een van TP’s verdachten (Googlefreak) lag er nu uit, en dus kwam hij uit bij BlondyElmo en superkimmi, maar toch kwam Zwanee ook bij hem op… Pac’s test kwam hierna binnen en hij had nog steeds dezelfde verdachten. MV leverde een uitgebreide reflectie in bij zijn test, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat hij Zwanee, kimmi en Pac verdacht.

En BlondyElmo. BlondyElmo had slechts 6 vragen goed. Zelfs de joker die hij inzette hielp hem niet. Maar als Tsubasa geen vrijstelling had, had de executie zomaar anders kunnen aflopen. Opnieuw kruipt Tsubasa door het oog van de naald…

Aflevering 4, nog 7 deelnemers. Opnieuw was de eerste test die van Zwanee. Ze zegt geen idee te hebben. Ze zet een deel van de test op superkimmi en kwam ze op een eindscore van 10 goed + 2 jokers!
En toen kwam Toupeira’s test. En toen heeft uw presentator het wel efkes warm gehad! Toupeira zette 99% van zijn test op Superkimmi. Hij maakte 2 foutjes en scoorde dus 18 punten, waar nog eens een joker boven op kwam!
Waar de vorige test zo goed was, is de volgende dat niet… Het is de test van Tsubasa. Hij zet de test VOL op MV22, die niet de mol is. Een eliminatie lijkt onvermijdelijk… en dit keer wordt Tsubasa dan ook echt geëlimineerd.

Aflevering 5. Er verandert niet veel, bijna iedereen spreidt over kimmi en Zwanee met af en toe een uitstapje naar MV of Pac. Er zijn 2 opvallende wijzigingen: Toupeira is weer gaan spreiden, en Pac zet vol in op Zwanee, op aanraden van JPMOL. Dit wordt hem fataal…

In aflevering 6 (?) bezorgde TP mij een hartaanval. Ik kreeg van hem een PM, hij had DE hint gevonden naar superkimmi. Hij zette ook vol op superkimmi maar maakte wat schoonheidsfoutjes. Starlight spreidde echter nog over kimmi en Zwanee, maar door slim te spreiden haalde ze 18 punten. Ze was dus door, en stond in de finale! MV leverde een goede test in, uit mijn hoofd 18, 19 of zelfs 20 goed. Waar MV de test goed maakte, haalde Zwanee een dieptepunt. Ze maakte de slechtste test van het seizoen, vol op MV en 3 vragen correct… De schok was bij sommigen groot.

Aflevering 7, het was nu wel duidelijk. Starlight had een vrijstelling en kimmi was de mol, dus het ging tussen de mannen. TP maakte helaas 1 foutje meer en viel af. Zuur, hij had immers dé hint gevonden….

De finale. Spannend was het zeker, wat bij een gelijke stand? Dan had MV gewonnen. Maar voor de test PM’de MV mij dat als het neerkwam op gelijkspel en hij zou winnen, dat hij dan liever Starlight de winnaar liet zijn. Maar het werd geen gelijkspel, want MV ging de fout in bij een vraag, die hem de winst kostte. Starlight leverde een foutloze test in en werd de winnaar van DMO 1!
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Toupeira
Kandidaat DMO-2
Berichten: 287
Lid geworden op: 25-03-2013 15:53

Bericht door Toupeira » 09-07-2013 22:55

Even voor de duidelijkheid: ik heb Google niet serieus verdacht en niet over hem gespreid. Wel had ik hem bij de mensen gezet die nog niets hadden binnengehaald (samen met BlondyElmo en superkimmi).

Wat ik me afvraag: waarom zette Tsubasa vol op MV in na aflevering 2? Hij was met afstand potspekker #1 op dat moment.

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 09-07-2013 23:13

Op wie zouden Miek en Googlefreak hun test ingezet hebben? Ben ik ook nog steeds benieuwd naar naar aanleiding van die vraag bij de meet the mole opdracht. Ik had 2 vragen sowieso goed en 1 vraag nog goedgekeurd, dus zal ik het bij hun allebei fout moeten hebben gehad, anders had de mol bij mij de waarheid moeten spreken :P

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 10-07-2013 10:14

@Star Miek "was de weg kwijt" en zei... Toupeira :shock: en Google zei MV
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Diamond
Kandidaat DMO-2
Berichten: 22
Lid geworden op: 25-06-2013 23:08

Bericht door Diamond » 10-07-2013 12:37

Misschien is het handig per aflevering een overzichtje te maken hoeveel goed iedereen had? Is een stuk duidelijker.
'Diamond you are, the most precious thing I have, boy I still love you, hoped that this feeling never left'.

Toupeira
Kandidaat DMO-2
Berichten: 287
Lid geworden op: 25-03-2013 15:53

Bericht door Toupeira » 10-07-2013 12:43

MijdrechtseMol schreef:@Star Miek "was de weg kwijt" en zei... Toupeira :shock: en Google zei MV
Ben ik toch nog verdacht geweest in de eerste afleveringen. :P

En idd, voor zover je het aantal goede antwoorden nog hebt, zou dat wel handig zijn om te plaatsen. :)

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 10-07-2013 16:10

Toupeira schreef:
MijdrechtseMol schreef:@Star Miek "was de weg kwijt" en zei... Toupeira :shock: en Google zei MV
Ben ik toch nog verdacht geweest in de eerste afleveringen. :P

En idd, voor zover je het aantal goede antwoorden nog hebt, zou dat wel handig zijn om te plaatsen. :)
Bij de eerste 2 testen heb ik ook 1 vraag op jou ingezet, als een soort reserveverdachte, omdat jij ook meeging met de foute anagrammen enzo, en omdat je je vaak ook een beetje op de achtergrond hield :P Daarna heb ik je van m'n lijstje afgehaald :P

En ik zou ook wel graag het aantal goede antwoorden per test willen weten inderdaad :)

Plaats reactie