Dagboek Mollenvanger

Alles wat met le grande finale te maken heeft!
Plaats reactie
mollenvanger22
Verliezend finalist DMO-1!
Berichten: 353
Lid geworden op: 27-03-2013 13:03

Dagboek Mollenvanger

Bericht door mollenvanger22 » 30-06-2013 15:15

Wie is de mol seizoen 1 is ten einde, en het was een bijzonder seizoen. Een seizoen in een land waar widm nog nooit was geweest en met uitdagende en ‘’mindvachtende’’ opdrachten.

Meedoen aan Wie is de mol is een van de leukste dingen die er is. Altijd weer die spanning ga ik door of niet.. wordt mijn scherm rood of krijg ik toch nog een keer groen? En het werd groen, groen, groen, 7 keer groen. Het leek wel alsof ik in lingo zat met al dat groen en rood, maar niets is wat het lijkt toch? JP, bekend van lingo en kandidatenbegeleider van widm, zat onder de naam JPmol als kritisch volger in ons publiek.

Goed, al die weken al die groene schermen en geheel tegen mijn verwachtingen in heb ik de finale gehaald in deze leuke maar ook bloedfanatieke groep. Hoe lullig is het dan dat je als Miek zijnde de groep noodgedwongen als eerste moet verlaten met een kaakontsteking? Zij heeft nooit één scherm gezien, wie weet hoe ver zij had kunnen komen. Ik hoop dan ook dat zij in ieder geval een nieuwe kans krijgt in seizoen 2.

Dan terug naar de groep, deze widm in een heel andere omgeving heeft ervoor gezorgd dat ik toch weer met heel wat nieuwe mensen die ik ook vaag of totaal niet kende contact heb gehad; we spelen een spel maar zijn ook wel weer sociaal bezig.

Ik haalde tot mijn eigen verbazing opnieuw de finale, EN DIT KEER BEN IK NIET EENS DE MOL! :P Hoewel sommigen daar anders over dachten. Mijn excuses aan de mensen die me hebben verdacht, ik wilde eerst keihard mijn best gaan doen en molletje pesten (Deed ik ook), maar daarna besloot ik toch van mollen-imago gebruik te maken :P

Het is trouwens een finale waar Toupeira in alle eerlijkheid misschien wel had moeten staan, 50-50 tussen ons wie er door zou gaan. Achteraf bleek het verschil slechts 1 vraag.

Door die ene vraag stond ik in de finale met 2 superleuke meiden, die al vroeg mijn maatjes in het spel werden. Kimmi in aflevering 2 en Starlight na het waarzeggerspel. Toch heb ik onder ogen moeten zien dat 1 van hen de mol is, hoewel haar wel door heb gehad, anders had ik hier niet gestaan.. toch? Ik heb in ieder geval mijn naam eer aan gedaan door vanaf aflevering 1 vraag 20 die-hard op Kimmi in te vullen en van 4 naar 3 naar 2 en naar 1 verdachte te gaan.

In de finale overkwam mij hetzelfde lot als Toupeira. Ook ik verloor op 1 vraag de finale. Hoe dan ook... gewonnen had ik toch al want ik behaalde de finale en maakte alle opdrachten mee. Verliezen van mijn maatje Starlight (en indirect molletje Kimmi)is ook geen schande. Het was me een waar genoegen!" :lol:

Plaats reactie