Molacties

Alles wat met le grande finale te maken heeft!
Plaats reactie
MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Molacties

Bericht door MijdrechtseMol » 30-06-2013 10:20

Bij
superkimmi schreef:heel in het kort dan, echt niet veel tijd

opdracht 1: kat uit de boom kijken. Meegaan op andere suggesties in totaal verkeerde werelddelen weinig uitdaging want het goede land is door niemand genoemd.

Opdracht 2: Meegaan met spelfoutjes. Zelf geen anagrammen oplossen

Opdracht 3: Bewust heel erg opvallen voor de vrijstelling gaan. Onder het kader: té opvallend. Pac maakte het me erg makkelijk om heel boos te worden. Was ik natuurlijk niet

Opdracht 4: Natuurlijk beginnen met het niet kunnen krijgen van extra vragen. Daarna weer met iedereen meeroepen. Pac kwam uit het niets met Henny Huisman. Niets tegen te doen.

Opdracht 5: Ik wilde zowaar overleggen maar als iedereen voor zichzelf ga, dan ga ik natuurlijk ook voor mezelf. En voor mezelf als mol is natuurlijk voor het jatten van geld uit de pot.

Opdracht 6: Had hier het verband uiteindelijk nog wel willen posten denk ik, maar was hier nog niet uit of hij was al gevonden.

Opdracht 7: Ik heb dit spel maar 2x gespeeld. Dat was niet gelogen. Wist niet dat er jokers met de eerste plek te verdienen viel en wist ook niet wat de waarzeggers hadden gedaan. Viel dus weinig te mollen.

Opdracht 8: Bewust mezelf wat credits gegeven door mijzelf fout te voorspellen. Het dilemma van MV wist ik niets vanaf.

Opdracht 9: Hosters (vooral Marvin) pushten mij heel erg om hier snel na tsubasa te posten. Zodat het spel wat doorliep. Maar ik had helemaal geen zin om de spelers te helpen natuurlijk. Makkelijke opdracht om te laten falen.

Opdracht 10: Vragen consequent fout beantwoord. Als in: als ik bij persoon A nee zei op de vraag ben je vrouw, dan zei ik dat bij persoon B ook. Mocht bij iedereen liegen.

Opdracht 11: Wist natuurlijk de gekozen telefoon van MV en wilde zelfs wel mijn best doen hier. Maar die vreemde keuze had ik nooit overtuigend kunnen brengen zonder dat iedereen wist dat ik voorkennis had. Dan maar laten falen, ook niet erg

Opdracht 12: Niet aan mee gedaan.

Opdracht 13: Wist de juiste code. Zelfs zo eerlijk geweest om MM op zijn foutje te wijzen. Snel de code nog geplaatst voor credits.

Opdracht 14: Wist hoe er gemolt was door de rest. Ook precies wie waar voor gekozen had. Dus MV, toen jij zei dat jij pac niet bewust had afgeschoten, wist ik dat je loog. Ik kon hier best een beetje geld pakken, met jullie spel.

Opdracht 15: Wist de codes van de rest niet! Heb de code dus ook echt in goed vertrouwen geplaatst! Ons gedeelte klopte in ieder geval. Daarmee denk ik vertrouwen gewonnen bij pac.

Opdracht 16: Hier redelijk mijn best gedaan.

Opdracht 17: Jammer dat het dit keer wel lukte om te overleggen haha. Wilde dat natuurlijk helemaal niet.

Opdracht 18: Wist vooraf niet wat de opdracht was, maar aangezien het waarschijnlijk tekenen op de pc zou worden en ik dit echt niet kon, ik maar nee gezegd tegen kunstenaar. Vervolgens bij het raden vergat MM de namen aan mij door te geven. Ik ging dus bij tekening 3 van MV vol voor dat het MV was, omdat ik dacht dat hij het niet was. was hij het wel. GEvalletje communicatie.

Opdracht 19: Wist de woorden en deze ook vrij bewust gebruikt.

Opdracht 20: Heb nooit de opdrachten ergens opgeschreven en had ze niet. DAarom was ik zo stil. Een kandidaat die niets heeft opgeschreven zou wel heel vreemd zijn (al is het echt waar dat ik verliezend finalist ben geweest in een andere widm zonder ooit een letter opgeschreven te hebben, dus het had gekund, maar of jullie dat geloofd hadden).

Opdracht 21: Woordzoeker niet halen. Toen jullie blijkbaar moeite hadden met wiskunde (wtf, de som was écht een eitje xD) heb ik besloten om de liedjes (waarvan ik er maar 1 echt gelijk kon raden eigenlijk) op het nippertje te halen. De foto van toupeira had ik binnen een minuut, nog voor MM doorgaf waar hij lag. Niet aan mij om die te plaatsen

They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Toupeira
Kandidaat DMO-2
Berichten: 287
Lid geworden op: 25-03-2013 15:53

Bericht door Toupeira » 02-07-2013 21:45

Niet slecht gedaan! :)
Nu de testresultaten nog :P

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 03-07-2013 20:54

Ben t bestandje kwijt, en ook wat testen :(
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 03-07-2013 22:13

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Ik heb al m'n ingevulde testen nog wel op m'n computer staan dus eventueel kan ik ze wel opnieuw sturen :P Ik ben toch wel erg benieuwd naar alle resultaten...

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 04-07-2013 00:25

Gaat om de testen van afl 6. Die van Zw en TP heb ik, MV en SL nier. Heb t bestandje overigens weer gevonden
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Toupeira
Kandidaat DMO-2
Berichten: 287
Lid geworden op: 25-03-2013 15:53

Bericht door Toupeira » 04-07-2013 08:11

Oh, ok, valt mee dan. Plaats je dan alvast wat je hebt?

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 04-07-2013 13:05

Moet ik die test opnieuw sturen dan? Of wacht, je kan ze gewoon in je mail opzoeken en opnieuw downloaden toch? :)

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 04-07-2013 16:37

De hele mail is verdwenen
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

theJPMOL
Kandidaat DMO-2
Berichten: 88
Lid geworden op: 31-03-2013 20:03

Bericht door theJPMOL » 04-07-2013 16:40

Nou seg dat is jammer :oops:
Kun je wel een paar mensen noemen die 'aan de dood ontsnapt zijn'
Publiek DMO1
Kandidaat DMO2

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 04-07-2013 17:25

MijdrechtseMol schreef:De hele mail is verdwenen
Moet ik het dan opnieuw sturen?
Of anders kun je in ieder geval posten wat je wel hebt, toch? :)

Plaats reactie