Opdracht 12: Calling home

Vind hier de opdrachten
superkimmi
Mol DMO 1!
Berichten: 315
Lid geworden op: 25-03-2013 12:41

Bericht door superkimmi » 03-05-2013 19:00

Communicatie is lastig :P

Sowieso deze aflevering maar 1x geld kunnen verdienen en heel weinig kansen gehad om de mol te kunnen speuren :(
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

mollenvanger22
Verliezend finalist DMO-1!
Berichten: 353
Lid geworden op: 27-03-2013 13:03

Bericht door mollenvanger22 » 03-05-2013 19:32

Mijn telefoongesprek:

Ik ga bellen met Miek 37, de eerste afvaller waarom? Ik vond het zo ontzettend lullig voor haar dat ze het spel met haar kaakontsteking moest verlaten. Even leek het erop dat ze wel weer mee kon doen, en toen kwam dat bericht. Dat vind ik altijd zo jammer als mensen noodgedwongen het spel moeten verlaten.

Het gesprek:
Trinnggggg tringggg:

Miek: Hallo, met Miek met wie spreek ik?

MV: Miek, je spreekt met Mollenvanger, maar jeetje wat is de lijn slecht *boorgeluiden van de tandarts tussendoor*

Miek: MV wat leuk dat je belt! :O Maar wat een raar nummer heb je..?

MV: Ja ik bel vanuit de Emiraten, vandaar, maar jeetje die lijn is nog steeds slecht *boorgeluiden tandarts*

Miek: Wat zeg je? De pijn is weg? Nee nog niet.. ik zit bij de tandarts

MV: Ik zeg de lijn is slecht, maar dat kan ook omdat ik vanuit de Emiraten bel

Miek: Wat? Zwanee en Tsubasa zijn een stel? Ik versta je heel slecht

MV: Ik versta je niet, ik krijg wat van dat geboor…
Miek: Ik heb niks aan mn gehoor, dat is de tandarts.. *geboor stopt even*

MV: Oooh.. zo he he wat een rust. Daarvoor belde ik je ook om te vragen hoe het met je gaat, ik vond het zo erg dat je het spel moest verlaten om die reden Dat heeft me nog wel even bezig gehouden.

Miek: aah wat lief, dank je!

MV: graag gedaan, ik vond dat ik iemand als vertrouwenspersoon moest hebben en besloot dat jij dat moest zijn, zodat ik je kan updaten wat we allemaal hebben meegemaakt. Zo ben je er toch een beetje bij, dat verdien je namelijk! Ik heb trouwens maar 5 minuten om te bellen
Miek: Wat leuk! Wat heb je allemaal meegemaakt?

MV: Zit nu in aflevering 4, ben van de Burj el Arab gesprongen we hebben door de woestijn geracet, heb mogen winkelen, en daar een nieuwe Audi en deze nieuwe telefoon gekocht en ben ook nog eens penningmeester van de groep. Te veel om op te noemen… Na jouw zijn overigens Googlefreak en Elmo exit gegaan, die zijn nu in Nederland.
Miek: Aaah wat balen, dat zal Superkimmi niet leuk vinden Hoe gaat t eigenlijk met Zwanee? En Wauw! Dat moet ik allemaal missen door mijn kaak. Gelukkig heb jij mijn fototoestel nog, dus zodra je terug bent in Nederland gaan we de foto’s bekijken goed?

MV: Prima hoor! Ja Superkimmi baalde wel, maar ik heb haar een beetje opgevangen als maatje.. maar je weet wat ze zeggen: Trust nobody.. Zwanee gaat haar gangetje, die huppelt vrolijk door het spel, Pac die kleurt alle antwoorden net zo rood als zijn pacmanspookje en Tsubasa heeft voor mijn gespeeld. Maar hoe gaat het met jouw kaakontsteking, want daar was ik erg benieuwd naar..

Miek: Ja het hersteld gestaag heb nog steeds pijn, maar het gaat de goede kant op. Ik zit momenteel bij de tandarts zoals je kon horen. *Geboor tandarts begint weer*

MV: Goed om te horen, dat het beter gaat, maar wel balen dat je nog steeds pijn hebt. Gebruik je nog steeds pijnstillers of paraceta’’mol?’’

Miek: Wat zeg je nou, dat geboor begint weer? Ben je de mol?

*Dan wordt de verbinding verbroken, de 5 minuten zijn om…

superkimmi
Mol DMO 1!
Berichten: 315
Lid geworden op: 25-03-2013 12:41

Bericht door superkimmi » 03-05-2013 20:58

kut.. nu maak ik helemaal geen kans meer xD
haha
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Pac
Kandidaat DMO-2
Berichten: 152
Lid geworden op: 25-03-2013 17:20

Bericht door Pac » 03-05-2013 21:33

Aaah, kak...
Ik had helemaal niet gezien waar die opdracht over ging... De jokers!! :?
Ik dacht straks moeten we de schrijver gaan raden of zo...
Ik lieg.

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 03-05-2013 23:04

Haha, leuk telefoongesprek!

Ik heb alleen hierdoor wel spontaan alles wat ik had staan verwijderd >.< Maar ik had wel ineens inspiratie, dus het komt misschien nog wel goed :P

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 04-05-2013 12:24

ik heb van deze opdracht niets meegekregen, dus mijn vraag is, is deze opdracht al afgerond?
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

Toupeira
Kandidaat DMO-2
Berichten: 287
Lid geworden op: 25-03-2013 15:53

Bericht door Toupeira » 04-05-2013 13:58

MijdrechtseMol schreef:Dan wordt de deadline zaterdag 18.00, die avond waarschijnlijk ook test.
Bijna afgerond dus.

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 04-05-2013 14:10

dat is dus het probleem, MM is een weekend weg en ik moet morgen de test online zetten, maar ik kan deze opdracht niet afronden dat moet MM doen.
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

superkimmi
Mol DMO 1!
Berichten: 315
Lid geworden op: 25-03-2013 12:41

Bericht door superkimmi » 04-05-2013 14:30

ik begin er nu echt een beetje moe van te worden..
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 04-05-2013 14:42

Lekker geregeld weer... heeft MM helemaal geen mogelijkheid om even online te komen?

Plaats reactie