opdracht 4: Wie is het? (aflevering 2)

Vind hier de opdrachten
BlondyElmo
Berichten: 107
Lid geworden op: 28-03-2013 12:19

Bericht door BlondyElmo » 11-04-2013 17:58

ja ik kan het allemaal niet meer volgen hoor, mijn hersens zijn aan het kraken en doen, maar zit aardig verwikkeld in WIDM kenia ook lol:P Zit daar bij de laatste 6 ff voor de info:P

en ik weet ook niet of die een boek heeft uitgebracht hoor, maar die spookte wel door mijn hoofd:P
trust is like a mirror, you can't fix it while it is broken!Afbeelding

Pac
Kandidaat DMO-2
Berichten: 152
Lid geworden op: 25-03-2013 17:20

Bericht door Pac » 11-04-2013 19:04

Tja als we meerdere mensen overhouden wordt het sowieso gokken.

@Marvin Aan het antwoord 'ja' op de vraag doet ie meer dan presenteren zou je volgens jou dus iemand zoeken die nog steeds wel presenteert, klopt dat dan nog?
Ik lieg.

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 11-04-2013 19:18

Pac schreef:Tja als we meerdere mensen overhouden wordt het sowieso gokken.

@Marvin Aan het antwoord 'ja' op de vraag doet ie meer dan presenteren zou je volgens jou dus iemand zoeken die nog steeds wel presenteert, klopt dat dan nog?
weet ik niet.
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 11-04-2013 19:28

Marvin schreef:nee, ik heb gewoon eerlijk antwoord gegeven op de vragen.


werkt hij bij rtl?

nee, daar werkt hij niet (meer)

dus het antwoord is ook nee.


voorbeeld:
je bent bij de bakker geweest. je komt iemand tegen die vraagt of je bij de bakker bent. dan is het antwoord toch nee, ook al kom je er vandaan.
Maar zeg er dan bij in de opdracht dat je ook aan het verleden moet denken ofzo, je snapt toch ook wel dat we dit soort vragen gaan stellen? Het is al lastig genoeg om dit te doen zonder sites als wikipedia te gebruiken. Op zo'n manier weet je al bijna zeker dat de opdracht gaat mislukken.

Maar goed, aan mij hebben jullie verder toch niets bij deze opdracht, ik ken de meeste BN'ers pas als ze aan WIDM hebben meegedaan :P Dus gok maar iemand, ik bemoei me er verder niet meer mee.

Tsubasa
Berichten: 84
Lid geworden op: 26-03-2013 19:00

Bericht door Tsubasa » 11-04-2013 19:30

Marvin schreef:
Pac schreef:Tja als we meerdere mensen overhouden wordt het sowieso gokken.

@Marvin Aan het antwoord 'ja' op de vraag doet ie meer dan presenteren zou je volgens jou dus iemand zoeken die nog steeds wel presenteert, klopt dat dan nog?
weet ik niet.
En daar is dan het definitieve failliet van deze opdracht. Ik stel voor dat je deze opdracht beëindigt en ons geen geld laat winnen of verliezen. Vlug door naar de volgende opdracht!

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 11-04-2013 19:35

Tsubasa schreef:
Marvin schreef:
Pac schreef:Tja als we meerdere mensen overhouden wordt het sowieso gokken.

@Marvin Aan het antwoord 'ja' op de vraag doet ie meer dan presenteren zou je volgens jou dus iemand zoeken die nog steeds wel presenteert, klopt dat dan nog?
weet ik niet.
En daar is dan het definitieve failliet van deze opdracht. Ik stel voor dat je deze opdracht beëindigt en ons geen geld laat winnen of verliezen. Vlug door naar de volgende opdracht!
ik weet het wel, maar zeg het natuurlijk niet.

en jongens kom op het is een spel hoor. de wereld vergaat niet. ik heb op alles eerlijk antwoord gegeven, ja als julie 20 vragen stellen waarvan 17 van de 20 vragen op elkaar lijkt dan kan ik er ook niets aan doen.
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

Pac
Kandidaat DMO-2
Berichten: 152
Lid geworden op: 25-03-2013 17:20

Bericht door Pac » 11-04-2013 19:42

Marvin schreef: ik weet het wel, maar zeg het natuurlijk niet.
Ik moet toch weten hoe je die vraag interpreteneerd?
Ik lieg.

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 11-04-2013 19:50

ja hij presenteert nog steeds, alleen op dit moment niet. (hij heeft op dit moment geen programma)


dit is echt de laatste hint die ik geef.
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 11-04-2013 20:01

Marvin schreef:
Tsubasa schreef:
Marvin schreef: weet ik niet.
En daar is dan het definitieve failliet van deze opdracht. Ik stel voor dat je deze opdracht beëindigt en ons geen geld laat winnen of verliezen. Vlug door naar de volgende opdracht!
ik weet het wel, maar zeg het natuurlijk niet.

en jongens kom op het is een spel hoor. de wereld vergaat niet. ik heb op alles eerlijk antwoord gegeven, ja als julie 20 vragen stellen waarvan 17 van de 20 vragen op elkaar lijkt dan kan ik er ook niets aan doen.
Natuurlijk is het een spel, maar als een opdracht sowieso niet kan slagen door de opzet ervan hebben zowel de kandidaten als de mol niet veel te doen. Dan kunnen we dus helemaal niets met zo'n opdracht en dat komt het spel niet ten goede, naar mijn mening.

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 11-04-2013 20:06

Gok maar gewoon. Met de volgende opdracht is €2500 te verdienen. Die opdracht ga ik trouwens nu online zetten 8)
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Plaats reactie