Nawoord...

Alles wat met le grande finale te maken heeft!
Plaats reactie
MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Nawoord...

Bericht door MijdrechtseMol » 17-06-2013 21:08

Kandidaten, het spel is gespeeld. Starlight wint, MV grijpt naast de prijs. Maar vergeet natuurlijk niet onze geweldige mol, superkimmi! Geweldig gedaan!

Helaas komt overal een eind aan en ook aan dit spel. Helaas, de pret is over... Maar de herinneringen blijven. Het was een mooi spel, maar het was nooit gelukt zonder jullie! Miek, Googlefreak612, BlondyElmo, Tsubasa, Pac, Zwanee, Toupeira, MV, Starlight en molletje kimmi, jullie waren FANTASTISCH!

Het presenteren was voor mij nieuw en ging dan ook niet altijd even goed. Maar desondanks is het een mooi seizoen geworden! Nietwaar?

En na de vakantie, chaos en mindfuck all over again... De Mol Online 2, gepresenteerd door MM en Zwanee, is onderweg!

Kandidaten, bedankt, heel erg bedankt voor jullie enthousiasme en belangstelling! Jullie zijn stuk voor stuk TOP!!
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

theJPMOL
Kandidaat DMO-2
Berichten: 88
Lid geworden op: 31-03-2013 20:03

Bericht door theJPMOL » 17-06-2013 22:01

Een van de grootste foute keuzes was dat ik hieraan niet meedeed
:cry:
MM, geweldig georganiseerd!!! Marvin jij haakte af, maar gelukkig is Zwanee er in seizoen 2...
Publiek DMO1
Kandidaat DMO2

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 18-06-2013 13:06

theJPMOL schreef: :cry:
MM, geweldig georganiseerd!!! Marvin jij haakte af, maar gelukkig is Zwanee er in seizoen 2...
sorry jongens (aan iedereen) dat ik afhaakte, maar ik was gewoon veel te druk bezig met mijn opleiding, dat ik bijna geen tijd meer had.
als het mag van jullie wil ik graag kandidaat zijn volgend seizoen.
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

theJPMOL
Kandidaat DMO-2
Berichten: 88
Lid geworden op: 31-03-2013 20:03

Bericht door theJPMOL » 18-06-2013 16:50

Marvin schreef:
theJPMOL schreef: :cry:
MM, geweldig georganiseerd!!! Marvin jij haakte af, maar gelukkig is Zwanee er in seizoen 2...
sorry jongens (aan iedereen) dat ik afhaakte, maar ik was gewoon veel te druk bezig met mijn opleiding, dat ik bijna geen tijd meer had.
als het mag van jullie wil ik graag kandidaat zijn volgend seizoen.

Van mij mag het wel :roll:
Moet je wel je avatar veranderen
Publiek DMO1
Kandidaat DMO2

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 18-06-2013 17:12

theJPMOL schreef:
Marvin schreef:
theJPMOL schreef: :cry:
MM, geweldig georganiseerd!!! Marvin jij haakte af, maar gelukkig is Zwanee er in seizoen 2...
sorry jongens (aan iedereen) dat ik afhaakte, maar ik was gewoon veel te druk bezig met mijn opleiding, dat ik bijna geen tijd meer had.
als het mag van jullie wil ik graag kandidaat zijn volgend seizoen.

Van mij mag het wel :roll:
Moet je wel je avatar veranderen

misschien :D
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 18-06-2013 17:14

Ik ga je sowieso even ont-modden.
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Marvin
Kandidaat DMO-2
Berichten: 120
Lid geworden op: 20-03-2013 19:25

Bericht door Marvin » 18-06-2013 17:18

MijdrechtseMol schreef:Ik ga je sowieso even ont-modden.
lijkt me een goed plan
je hoeft niet te vragen of ik de mol ben, want dat ben ik toch niet.

Plaats reactie