Het grote praat-na-over-de-ontknoping topic

Alles wat met le grande finale te maken heeft!
Plaats reactie
superkimmi
Mol DMO 1!
Berichten: 315
Lid geworden op: 25-03-2013 12:41

Bericht door superkimmi » 18-06-2013 08:33

mollenvanger22 schreef:Zomaar een quote van Kimmi over dat ik als laatste van de toren sprong en een dilemma kreeg:
superkimmi schreef:ik neem aan dat de mol hiervan op de hoogte was.. daarom zou het me ook niet verbazen als de mol vrij laat is gaan springen.. met het idee van: als het veel te goed gaat met de verdiensten, zorg ik dat ik over blijf en die sleutelrol op me neem.. gaat het slecht genoeg, dan blijf ik uit de picture.

maarja, dat is puur giswerk.. want a, we weten niet of de mol het wist en b, wie zegt dat de mol zo denkt.. want zo als hierboven zou ik het doen als mol haha
Toen dacht ik yeah right.. :P
en het allerergste: ik wíst het helemaal niet!! :O nee echt niet.

En nog erger: bij de anagrammen ben ik heel erg gepusht door marvin om dat te doen. In alle eerlijkheid: ik vond het totaal niet erg dat Marvin wegging.. hij wilde eigenlijk voor mij mollen -.- dat heeft me zoveel vertrouwen gekost -.-
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

superkimmi
Mol DMO 1!
Berichten: 315
Lid geworden op: 25-03-2013 12:41

Bericht door superkimmi » 18-06-2013 08:35

Zwanee schreef:
mollenvanger22 schreef: Haha sorry! :oops: maar het benaderen wat vond je daar zo verdacht aan dat je dacht: MOOOOL!
Je stond vanaf dag 1 al op een gedeelde 1e plaats met SK.
Ineens zocht je contact en wilde je info uitwisselen. Toen ben ik al jouw posts terug gaan lezen en vond ik jou zo enorm verdacht worden dat ik hiermee SK meer uit het oog verloor.

Voor mij gaf de doorslag de opdracht dat je in tweetallen moest werken, hierbij was SK voor mij de mol niet meer. De fout zat óf bij Toupeira en mij, waarbij ik vond dat Toupeira wel héél makkelijk met mij meeging. Of de fout zat bij jou en Starlight, omdat jullie mijn leeftijd niet zeker wisten (en deze ook fout hadden). Deze was echter via Realitynet heel makkelijk te checken. Aangezien Starlight nooit verdacht werd door mij, ging het tussen jou en Toupeira. Ik ben dus heel benieuwd waar SK en Tsubasa (dacht ik) een fout gemaakt hadden in die opdracht (als er al een fout bij hun gemaakt was).
Wij hebben hier niets fout gedaan. WAs overigens met pac Die opdracht heb ik puur gebruikt om pac van mij af te krijgen xD
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 18-06-2013 12:16

Zwanee schreef:
mollenvanger22 schreef: Haha sorry! :oops: maar het benaderen wat vond je daar zo verdacht aan dat je dacht: MOOOOL!
Je stond vanaf dag 1 al op een gedeelde 1e plaats met SK.
Ineens zocht je contact en wilde je info uitwisselen. Toen ben ik al jouw posts terug gaan lezen en vond ik jou zo enorm verdacht worden dat ik hiermee SK meer uit het oog verloor.

Voor mij gaf de doorslag de opdracht dat je in tweetallen moest werken, hierbij was SK voor mij de mol niet meer. De fout zat óf bij Toupeira en mij, waarbij ik vond dat Toupeira wel héél makkelijk met mij meeging. Of de fout zat bij jou en Starlight, omdat jullie mijn leeftijd niet zeker wisten (en deze ook fout hadden). Deze was echter via Realitynet heel makkelijk te checken. Aangezien Starlight nooit verdacht werd door mij, ging het tussen jou en Toupeira. Ik ben dus heel benieuwd waar SK en Tsubasa (dacht ik) een fout gemaakt hadden in die opdracht (als er al een fout bij hun gemaakt was).
Haha, bij die opdracht hadden MV en ik dus afgesproken expres die leeftijd fout te doen om verdenking op ons te krijgen. Of nouja, vooral op MV, want verdenking zou ik toch al niet meer krijgen na de mastermindopdracht :P Maar voor mij heeft het ook geholpen, want als je toen vol op SK was gegaan in plaats van MV, had ik er toen uit gelegen :P

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 18-06-2013 16:03

Ik ga nu beginnen aan het archief van seizoen 1, niet schrikken als er zo topics wegzijn...
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 18-06-2013 16:06

Kunnen we daar straks nog wel onze dagboeken posten dan?

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 18-06-2013 16:08

Dit forum blijft nog staan, maar bijv. opdrachten en Test/Executie gaan naar het archief.
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Starlight
Winnaar DMO 1!
Berichten: 296
Lid geworden op: 24-03-2013 12:59

Bericht door Starlight » 18-06-2013 16:09

Ah okee :)

Ik vroeg me trouwens af of er verder nog mensen waren die niet de mol wilden zijn?

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 18-06-2013 16:26

Jij, tsu, TP :jawel:
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

theJPMOL
Kandidaat DMO-2
Berichten: 88
Lid geworden op: 31-03-2013 20:03

Bericht door theJPMOL » 18-06-2013 16:53

Owja MM nog een punt: neem een avatar :lol:
Publiek DMO1
Kandidaat DMO2

MijdrechtseMol
Site Admin
Berichten: 489
Lid geworden op: 19-03-2013 16:42

Bericht door MijdrechtseMol » 18-06-2013 16:57

Ik heb toch een avatar?
They're gonna catch the mole! | Zwanee | Miek37 | Starlight | Tsubasa | superkimmi | Toupeira | Pac | Googlefreak612 | en ik weet wie het is...

Plaats reactie